Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2013 21:28 - ОТПИСВАЙ МЕ, НАВУХОДОНОСОРЕ!
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 316 Коментари: 0 Гласове:
4



"Вам се заповядва, племена, народи и езици, щото когато
чуете звука на тръбата, на свирката, на арфата, на китарата,
на псалтира, на гайдата и на всякакъв вид музика, да паднете
та да се поклоните на златния образ, който цар Навуходоносор
е поставил; а който не падне да се поклони, в същия час ще
бъде хвърлен всред пламенната огнена пещ..."
(Даниил 3:4-6)


Отписвай ме, Навуходоносоре!
На образа ти аз не ставам роб!
Излъгал те е злият, че си горе!
От тебе лъха червейно на гроб...

Не златна тиква... Даже пирамида
да би си вдигнал да ме впечатлиш,
ще я заплюя и ще си отида...
Не съм ти стока! Ни алъш-вериш!

Додея ми от богове-ментета,
гледжосани от тлъстото си "аз".
Вмирисали са цялата планета
с покварата на светската си власт.

От образа ти винаги повръщам.
От гордите ти думи ме е гнус.
Не би ме сплашил погледът ти смръщен,
ни гневния ти крясък или трус.

Владей душите, Вечност не познали!
Пръстта е бол! Чакълът е навред!
До ада направи им магистрали!
Стани им бог! Бъди им и завет!

Харизмата ти евтина - позор е,
платена от дълбокия ти джоб!
Отписвай ме, Навуходоносоре!
На образа ти аз не ставам роб!

Ведролей



Тагове:   тиква,   навуходоносор,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 891959
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930