Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2023 19:31 - ОТВОРИШ ЛИ ЕДНА ВРАТА...
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 2757 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дочувам глас на странник клет,
до мен решил да се допита:
"Ах, много моля за съвет,
че нося смут в душата свита.

Не виждам смисъл да съм жив
и мрак в очите ми напира,
че аз съм по природа крив,
а кривият - боклук умира.

Какво да сторя, ми кажи?
Къде живота си да скрия,
щом всички думи са лъжи
в една и съща орисия?"

Въпроси... Вятърът свисти
в отворена врата погрешна.
И няма как да опрости
Исус душата безутешна.

Но аз, към клетника пред мен,
решавам думи да му кажа,
а той ме гледа натъжен,
приседнал кротко на паважа.

"Попитай тихо Мъдростта,
готова да ти проговори:
Отвориш ли една врата
и... другата ще се затвори.

Отдавна Някой вън стои
и вярата ти още чака.
От Него Светлина струи,
която ще изгони мрака.

Той хлопа тихо. Като в сън.
И с тебе да вечеря иска.
Недей да Го държиш отвън
и даваш Зло да те потиска.

Че Той мнозина е спасил.
И тебе ще спаси довека.
А все едно какъв си бил,
щом тръгнеш в Святата пътека.

Живот невиждан, неживян,
с Небесна Кръв у теб ще блика.
Вратата отвори Му. С блян.
Че тя е Мир за мъченика..."

Протърква странникът очи.
Отваря сам Вратата бяла.
И всред Небесните лъчи
душата му е просияла.

А с трясък другата врата
затръшва се към тъмнината.
И тръгва да крещи в нощта
отново смачкан Сатаната...

(Бакърена паничка)
Ведролей


Тагове:   вяра,   врата,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 888925
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930