Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2020 17:17 - ПРОКУДЕН РАЗДАВАЧ
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 1135 Коментари: 6 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понякога раздавам чудеса,
напред протегнал пълните си шепи -
Любов в небесни капчици роса
със звук за глухи и лъчи за слепи.

Прескръбен, Чудотворецът над мен
сълзи пролива в Святостта Си скрита.
Светът не е с вълшебства покорен,
но в дебрите на зъл магьосник скита.

А аз, дори и чудо не дарил,
виновен под Небето коленича.
Прости ми, Боже, че съм тъй немил
на хора, от които мрак наднича.

Свещеното е стъпкано със гняв.
Безценно - на сергиите не струва.
И свил сърцата до юмрук корав
омразен дух в неверните вихрува.

Как исках дар на Теб да принеса -
души, родени в трепет и почуда.
И с всичките Ти светли чудеса
света за ново утро да събудя.

Уви! Той спи мъртвешкия си сън
в най-хлъзгавия ров на битието.
А аз, ръце протегнал, съм отвън,
пред тъмни порти с надписа: Заето!

Прокуден от тълпите раздавач,
и странник, който приют не съзира.
Дано усетиш, Боже, Твоят Плач
как вечер от очите ми извира...

(Бакърена паничка)

Ясен Ведрин


Тагове:   раздавач,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Принесъл си. . . цели 4 дара красиви ...
13.04.2020 17:26
Принесъл си... цели 4 дара красиви души, които на свой ред са принесли още красиви души и това са прекрасните ти деца, Ведрости!

"Как исках дар на Теб да принеса -
души, родени в трепет и почуда.
И с всичките Ти светли чудеса
света за ново утро да събудя."

А що се отнася до тълпите... Еее, те са просто тълпи - плявата, над която стърчи житото.
цитирай
2. vedroley - Благодаря Ти, Дела!
13.04.2020 17:32
Спасителят ни учи, че който напои само един, то никак няма да изгуби наградата си! Благодарен съм за приятелската ти подкрепа!
цитирай
3. trakietsadobri - http://trakietsadobri.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/04/02/naivni-dumi-za-viarata-i-svetilishtata.1703603
13.04.2020 17:59
Из "Не се гаси туй, що не гасне"
от Иван Вазов

...
Едната светлина е вячна -
една във хаоса грамадни!
Със нея тоя свят се начна,
със нея няма да пропадне.
...

...............................
„Да станеш едно с градежа и да го градиш тъй, че да остане. ... И хубави станаха, за прослава на майстора си и на Господа, че то моженето ни е от Бога. Неможенето ние си го правим сами. За черкови тогаз даваха хората и за школа, и за чешми. Пък не е да са имали повече от малкото си даваха. Та вий сега не проклинайте беднотията си, щото онуй дето днес идва на акъла ви, утре ще дойде в ръцете ви. Можете да сте господари на всичко или роби на всички.“ -- думи из паметта за Кольо Фичето
цитирай
4. vedroley - Благодаря ви за добрите думи от дядо Вазов и Кольо Фичето!
13.04.2020 18:52
И Патриархът на българското слово, и майсторът на българските мостове, са светли бразди от паметта на народа ни!
цитирай
5. planinitenabulgaria - Завръщането ти в Блог. бг, Великий поете, за мен е Божий подърък по случай Великден!
15.04.2020 18:23
Дано да ни възвисяваш БЕЗ ДЪЛГИ ОТСЪСТВИЯ от блога с Богоповелените си и Боговдъхновени слова, Чистий Човеко - един прероден Апостол Павел, който пише посланиятяа си в стихове.
Поздрав от мен по случай завръщането с нещо много велико, отправено към Бог, макар и писано по друг повод:
https://www.youtube/watch?v=nVoFLM_BDgs
цитирай
6. vedroley - Благодаря ти, Коста!
16.04.2020 20:46
Бъди благословен и здравей в Господа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 882620
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2802
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031