Постинг
30.01.2017 20:35 -
КОЛИЗЕУМ
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 1445 Коментари: 6 Гласове:
Последна промяна: 01.03.2017 21:16
Прочетен: 1445 Коментари: 6 Гласове:
7
Последна промяна: 01.03.2017 21:16
Не съм поклонник на Веспасиан.
За зрелища и хляб не вадя Меча.
Обърнат палец, под творба заврян,
превръща гладиатора в Предтеча.
И Римската арена - взрив от страст,
без "Аве, Цезар" смятам да подмина.
Под слънцето смирен Еклисиаст
докоснал би душите на малцина.
Не значат нищо минус или плюс.
Не искам от тълпите вой и врява.
Защо ми е суетният им трус,
когато вехне лавровата слава?
Двубоят на поета е един -
със себе си, до гвоздея на Кръста.
А щом до Авел приближи Каин -
отгоре Господ ще им мери ръста.
И този Колизеум, вътре в мен,
е изпитът на светлата ми лира -
когато съм с омраза омерзен,
духът ми да откаже да презира...
(От стихосбирката "Птицата в теб")
Ведролей
За зрелища и хляб не вадя Меча.
Обърнат палец, под творба заврян,
превръща гладиатора в Предтеча.
И Римската арена - взрив от страст,
без "Аве, Цезар" смятам да подмина.
Под слънцето смирен Еклисиаст
докоснал би душите на малцина.
Не значат нищо минус или плюс.
Не искам от тълпите вой и врява.
Защо ми е суетният им трус,
когато вехне лавровата слава?
Двубоят на поета е един -
със себе си, до гвоздея на Кръста.
А щом до Авел приближи Каин -
отгоре Господ ще им мери ръста.
И този Колизеум, вътре в мен,
е изпитът на светлата ми лира -
когато съм с омраза омерзен,
духът ми да откаже да презира...
(От стихосбирката "Птицата в теб")
Ведролей
Блог - вълна "Културно наследство в...
Рим -едно пътуване към миналото VІ: (От ...
ГЛОБАЛЕН ГЛАДИАТОР
Рим -едно пътуване към миналото VІ: (От ...
ГЛОБАЛЕН ГЛАДИАТОР
Уникален стих!
"Двубоят на поета е един -
със себе си, до гвоздея на Кръста.
А щом до Авел приближи Каин -
отгоре Господ ще им мери ръста."
Вероятно някой малоръст вече се е изказал с палец в посока себе си. Стой високо!
цитирай"Двубоят на поета е един -
със себе си, до гвоздея на Кръста.
А щом до Авел приближи Каин -
отгоре Господ ще им мери ръста."
Вероятно някой малоръст вече се е изказал с палец в посока себе си. Стой високо!
но и трудно за разбиране от тези, към които е отправено.То ми припомни за Евангелието на Лука ГЛАВА 23. и поради това ще напиша в коментара си нещо като притча.
Пилат и Ирод не намират никаква вина на Исус, а Пилат има и възможност да го пусне, но лошите хора искат свободата да се даде nicht Diesem, sondern Barabam, както се пее в Пасионите на Бах. Заради лошите хора Исус отива на кръста за да бъде разпнат с още двама разбойника, а Варава, извършил убийство е помилван. И какво се случва на кръстовете:
39. "Един от увисналите на кръста злодейци Го хулеше и казаше: ако си Ти Христос спаси Себе Си и нас. 40. А другият, като заговори, мъмреше тогова и казваше: та и от Бога ли не се боиш ти когато и сам си осъден на същото? 41. А ние сме осъдени справедливо, защото получаваме заслуженото според делата си: но Тоя нищо не е сторил."
И още една притча:
Големият музикант на ХХ век, Алексис Вайсенберг, казва във филма си "Обичам музиката":
Може да свиря в зала с 3000 души и ако един от тях разбира изкуството ми, аз свиря за него и съм доволен.
Брависимо за новото стихо Великий поете - още едно стихо, отправено към вечността. Дано докоснатите от него да сме разбрали посланията му.
цитирайПилат и Ирод не намират никаква вина на Исус, а Пилат има и възможност да го пусне, но лошите хора искат свободата да се даде nicht Diesem, sondern Barabam, както се пее в Пасионите на Бах. Заради лошите хора Исус отива на кръста за да бъде разпнат с още двама разбойника, а Варава, извършил убийство е помилван. И какво се случва на кръстовете:
39. "Един от увисналите на кръста злодейци Го хулеше и казаше: ако си Ти Христос спаси Себе Си и нас. 40. А другият, като заговори, мъмреше тогова и казваше: та и от Бога ли не се боиш ти когато и сам си осъден на същото? 41. А ние сме осъдени справедливо, защото получаваме заслуженото според делата си: но Тоя нищо не е сторил."
И още една притча:
Големият музикант на ХХ век, Алексис Вайсенберг, казва във филма си "Обичам музиката":
Може да свиря в зала с 3000 души и ако един от тях разбира изкуството ми, аз свиря за него и съм доволен.
Брависимо за новото стихо Великий поете - още едно стихо, отправено към вечността. Дано докоснатите от него да сме разбрали посланията му.
Благодаря ти, Дела! Една песен на ФСБ винаги ми стои в плейлиста! Знаеш коя!
цитирайwonder написа:
Уникален стих!
"Двубоят на поета е един -
със себе си, до гвоздея на Кръста.
А щом до Авел приближи Каин -
отгоре Господ ще им мери ръста."
Вероятно някой малоръст вече се е изказал с палец в посока себе си. Стой високо!
"Двубоят на поета е един -
със себе си, до гвоздея на Кръста.
А щом до Авел приближи Каин -
отгоре Господ ще им мери ръста."
Вероятно някой малоръст вече се е изказал с палец в посока себе си. Стой високо!
Благодаря ти, Коста! Сигурен съм, че си го разбрал!
цитирайplaninitenabulgaria написа:
но и трудно за разбиране от тези, към които е отправено.То ми припомни за Евангелието на Лука ГЛАВА 23. и поради това ще напиша в коментара си нещо като притча.
Пилат и Ирод не намират никаква вина на Исус, а Пилат има и възможност да го пусне, но лошите хора искат свободата да се даде nicht Diesem, sondern Barabam, както се пее в Пасионите на Бах. Заради лошите хора Исус отива на кръста за да бъде разпнат с още двама разбойника, а Варава, извършил убийство е помилван. И какво се случва на кръстовете:
39. "Един от увисналите на кръста злодейци Го хулеше и казаше: ако си Ти Христос спаси Себе Си и нас. 40. А другият, като заговори, мъмреше тогова и казваше: та и от Бога ли не се боиш ти когато и сам си осъден на същото? 41. А ние сме осъдени справедливо, защото получаваме заслуженото според делата си: но Тоя нищо не е сторил."
И още една притча:
Големият музикант на ХХ век, Алексис Вайсенберг, казва във филма си "Обичам музиката":
Може да свиря в зала с 3000 души и ако един от тях разбира изкуството ми, аз свиря за него и съм доволен.
Брависимо за новото стихо Великий поете - още едно стихо, отправено към вечността. Дано докоснатите от него да сме разбрали посланията му.
Пилат и Ирод не намират никаква вина на Исус, а Пилат има и възможност да го пусне, но лошите хора искат свободата да се даде nicht Diesem, sondern Barabam, както се пее в Пасионите на Бах. Заради лошите хора Исус отива на кръста за да бъде разпнат с още двама разбойника, а Варава, извършил убийство е помилван. И какво се случва на кръстовете:
39. "Един от увисналите на кръста злодейци Го хулеше и казаше: ако си Ти Христос спаси Себе Си и нас. 40. А другият, като заговори, мъмреше тогова и казваше: та и от Бога ли не се боиш ти когато и сам си осъден на същото? 41. А ние сме осъдени справедливо, защото получаваме заслуженото според делата си: но Тоя нищо не е сторил."
И още една притча:
Големият музикант на ХХ век, Алексис Вайсенберг, казва във филма си "Обичам музиката":
Може да свиря в зала с 3000 души и ако един от тях разбира изкуството ми, аз свиря за него и съм доволен.
Брависимо за новото стихо Великий поете - още едно стихо, отправено към вечността. Дано докоснатите от него да сме разбрали посланията му.
е предварително загубен, Ведролей. Бог щом ти е посочил да вървиш нагоре, какво значение имат низшите, принципно го пиша.
цитирайНе смятам да слизам на арената им, Роси! Нито да им давам хляб и зрелища! Пиша тук за една шепа приятели, които ме почитат и уважават! Благодаря ти, че си от тях!
цитирайrosiela написа:
е предварително загубен, Ведролей. Бог щом ти е посочил да вървиш нагоре, какво значение имат низшите, принципно го пиша.
Търсене