Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2013 19:27 - ДЯЛ
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 496 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз ще изплача светлите надежди
във този свят на мерзост и диктат,
където злият сбърчва тъмни вежди,
готов да ме задраска и в цитат.

Без уплах пред гръбнака му наведен
от сто поклона в демоничен пир,
честито ще ликувам, че съм беден
и празен съм си тръгнал най-подир.

Оттатък никой славата не носи.
Не се погребват титли и пари.
Там злото се разплита от въпроси
и нишката му огнена гори.

Смехът на арогантния замръзва.
Лъжата не намира адвокат.
Невръзваният - здраво се завързва
за ужаса на вечния си ад.

Но днес ако поиска да ме върже
безчестният, от факела смутен,
извикал бих: Живей, човече, бърже!
И радвай се на всеки следващ ден!

Един със ужас в погледа умира,
а друг с усмивка, че е следвал път.
Човекът дял от Бога си избира...
Или е тук! Или е там, отвъд!

Ведролей



Тагове:   дял,


Гласувай:
3



1. planinitenabulgaria - Последният куплет
22.05.2013 22:39
"Един със ужас в погледа умира,
а друг с усмивка, че е следвал път.
Човекът дял от Бога си избира...
Или е тук! Или е там отвъд!"

считам за апостолическо Предупреждение - Послание към хората в стихове! Да се осъзнаят! Стихът определям като Боговдъхновен, апотеоз на цялото стихотворение. Отправя мислите някъде във висините както кулата с каменните орнаменти увенчава катедалата.
Ако хората продължават да се отдадват на магия - пазарната икономика - и да не спазват Божиите закони ще се случи отново това, което е описано в Евангелието на Матей:

http://www.youtube.com/watch?v=vDONTdRCVbg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 882469
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2802
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031