Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2013 12:00 - ПОД ЛЮСПИТЕ НА ЛУКА
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 1340 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Животът, скрит под люспите на лук,
към себе си най-властно ме привлича.
И уж съм аз, а сякаш някой друг
през тайните му иска да наднича.

Най-тънкото е винаги отпред.
Пресъхнало. Без капчица от влага.
Уж алено, с цена и етикет,
но там душата винаги се стяга.

Един елит, царуващ без мечти.
Без мирис от надежди и копнежи.
Измамен вятър лудо го върти,
пленявайки го в гордите си мрежи.

На люспите аз нищо не дължа.
От тях светът в безсмислие посърва.
Без вкус е оцветената лъжа,
поискала във всичко да е първа.

Но аз дълбая. Чопля упорит,
тъй както нокът би обелил рана.
И ставаш ти, животе, тъй сърдит,
че в лютото душата е възпряна...

Най-вярно е, а толкова люти...
Най-чисто е, но пари на очите.
Най-бедно е, но иска да блести.
Най-бяло е, но скрито от мечтите.

А тази скръб, по своему палач,
напомня, че за Святото се страда.
И всеки плаща светлия си плач
за късче Вечност или за пощада.

Животът... Там, под люспите на лук,
в една сърцевина - сърце ми дава.
Живея го. Напротив и напук...
Да бъда бял и лют. До незабрава...

Ведролей



Тагове:   лук,   люспи,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Ясен Ведрин - и символист!
03.04.2013 14:42
Брависимо Великий Поете!
Отново Божие слово! Ей сега ще Ти намеря музика със звучене в Твоята тоналност - античнната си-минор. Най-използваната при Богослужения.

http://www.youtube.com/watch?v=IWROaUC090w
цитирай
2. vedroley - ***
03.04.2013 20:58
Благодаря ти, Коста! Признателен съм, че дори след като те подлютих, имаш в сърцето си такива думи за мен! Бог да те пази и закриля!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 887755
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930