Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2013 19:42 - НЕЗАБРАВЕН
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 968 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Забравата не искам да поглъща
отдавна сътвореното от мен.
Не е чешма, градина или къща,
но път, от светли пориви пленен.

И някой в паметта си да прочита
куплетите на моя стихотвор -
душата ми блаженство ще изпита
от жаждата на неговия взор.

Какво на този тленен свят си струва,
щом пръстното завръща се в пръстта?
Създаденото - колко съществува?
За месец или няколко лета?

Една картина славата си рони
от бледите, напукани бои.
Пейзажът даже гледката си гони,
когато някой ден се застрои.

Аз раждах слово. Слово ще остана.
И образите в стих ще съхраня.
В онази власт - до днес неразгадана
с красивото сърцата да пленя.

Но пленници дори - през свободата
ще бъдат те с развързани мечти.
И вятърът... Най-ласкавият вятър
дъха ми незабравен ще шепти.

Ведролей



Тагове:   Незабрава,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Имам критика към един стих от стихотворението, Великий Поете!
20.02.2013 20:34
Не "Аз раждах слово." Трябва да бъде "Аз раждам слово".
Прилагам линк с музика, подхождаща на стихотворението Ти.
http://www.youtube.com/watch?v=cMlgyCb6vfg
Брависимо!
Коста
цитирай
2. vedroley - ***
20.02.2013 21:00
planinitenabulgaria написа:
Не "Аз раждах слово." Трябва да бъде "Аз раждам слово".
Прилагам линк с музика, подхождаща на стихотворението Ти.
http://www.youtube.com/watch?v=cMlgyCb6vfg
Брависимо!
Коста


Ех това сегашно време! Реших стиха да звучи като равносметка и ретроспекция, но пък, че ще продължа да раждам слово се разбира в продължението - слово ще остана! Така ми хрумна, планинаре! Така нека остане! Рядко оперирам вече родени деца!
цитирай
3. lesovski - Огледало на живота
21.02.2013 21:37
Живот като поезия или поезия като живот? А, може би и двете- "За него живота направил бих всичко"?
цитирай
4. vedroley - ***
22.02.2013 21:16
lesovski написа:
Живот като поезия или поезия като живот? А, може би и двете- "За него живота направил бих всичко"?


Благодаря ти, Лесовски! Да, животът си заслужава - дори и с грубите лапи челични! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 889267
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930