Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2019 20:06 - ПОНЯКОГА СЪНУВАМ...
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 2911 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понякога сънувам, че съм вятър
и дълго те рисувам сред степта,
нарочил своя порив необятен
за четка от треви и от листа.

Косите ти превръщам на пътеки,
в които ненадейно съм вървял.
Ефирни, и от слънчев лъч по-леки -
на чувствата изплетения шал...

В слуха ти свиря песен, дъх на скитник,
от върхове далечни уморен -
да те погали, без да те попита
дали за теб е нощ, или е ден.

И с топъл зов мечтите си да свие,
тъй както шепа дарове държи -
с една последна есенна стихия,
в която твоят лик да го кръжи,

преди да влезе в топлия ти шатър
с проскърцала в очакване врата...
Понякога сънувам, че съм вятър
и дълго те рисувам сред степта.

Ясен Ведрин
(Сбъдната Вселена)


Тагове:   есен,   скитник,   сън,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Ако това изгарящо стихо е насочено към реален образ,
24.10.2019 20:25
то би могло да доведе дамата до състояние да потърси психопомощ за да възстанови душевното си равновесие. Такава емоционална мощ в някоко куплета, при това в рамка - първите и последните два стиха....
Поместваните от Вас стихотворения са толкова велики, че мога само да гласувам за тях. Мощта на стихото ми даде смелост да направя това изключенние.
цитирай
2. vedroley - Благодаря ти, Коста!
24.10.2019 20:37
planinitenabulgaria написа:
то би могло да доведе дамата до състояние да потърси психопомощ за да възстанови душевното си равновесие. Такава емоционална мощ в няколко куплета, при това в рамка - първите и последните два стиха....
Поместваните от Вас стихотворения са толкова велики, че мога само да гласувам за тях. Мощта на стихото ми даде смелост да направя това изключенние.


Радвам се, че стихът ми ти хареса!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 882682
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2802
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031