Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2017 18:18 - ПРЕДИЗБОРНА ПЛАТФОРМА
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 4224 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 01.03.2017 20:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Простете, че след цял един мандат,
доведох ви до просешка тояга.
Аз мога да съм само депутат,
защото тази служба ми приляга!

Допадат ми луксозните коли
и в "Радисън" уискито да пия.
За бедните най-много ме боли,
но болката стоически я крия!

За мене парламентът е морал.
Закони да кова. Да побелея.
Живота си за благото отдал -
и аз от него някак да се сгрея.

Да ходя, тук и там. С имунитет.
В народни въжделения. Човечен.
От залата - в поредния банкет,
с "Армани" непринудено облечен.

На хиляди да бъда светъл глас.
Присъствие, доверие и воля.
Пристигне ли предизборният час -
избирайте ме! Много ви се моля!

За мене са държавните дела!
Един живот свещен - за политика!
Че болката от вашите тегла
най-искрено сърби ме по езика!

И щом завърша новия мандат
пред вас, народе, сит ще коленича.
Аз мога да съм само депутат!
Отива ми! И много ми прилича!

(От стихосбирката "Възходът на падението")

Ведролей


Тагове:   парламент,   депутат,   мандат,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jelezov - Добре е казано! Ракурс, от който се ...
24.02.2017 11:47
Добре е казано! Ракурс, от който се вижда добре пошлата голота на буржоазния парламентаризъм.
цитирай
2. vedroley - Благодаря за думите ти, приятелю! ...
24.02.2017 12:16
Благодаря за думите ти, приятелю!

jelezov написа:
Добре е казано! Ракурс, от който се вижда добре пошлата голота на буржоазния парламентаризъм.

цитирай
3. planinitenabulgaria - Това стихотворение ме върна към едно друго от преди 4 години
24.02.2017 16:21
То е валидно и за днес, само думата "лято" трябва да се замени с "пролет".
Ето го знаменитото стихо от 2013 г:

Безглаголно стихотворение на Ясен Ведрин: България в думи
Изпратено от editor на Вт., 03/05/2013 - 12:52

Злободневното стихотворение на Ясен Ведрин (псевдоним на поета Стефан Главчев) е безглаголно, но е достатъчно красноречиво за дереджето на страната ни. Повече за поета можете да прочетете в неговия сайт http://www.vedrin-poetry/, а безглаголното му римуване е:

Вожд. Харизма. Път. Прогрес.
Банско. Писти. Интерес.
Дюни. Бонуси. Кумец.
Референдум. Ток. АЕЦ.

Колорадо. Аспен. Гаф.
Изявление. Масраф.
Ролекс. Линкълн. Кръст. Синод.
Литургия. Храм. Възход.

Дянков. Доходи. Числа.
Приходи. Бюджет. Тесла.
Босфор. TB. Листопад.
Рейтинг. Медии. Диктат.

Мечки. Рожен. Стадион.
Мач. Победа. Шампион.
Тигри. Футбол. Еърбъс.
Перник. Мъка. Земетръс.

Криза. Майчински. Позор.
Цаца. Избор. Прокурор.
Гаф. Принуда. Прецедент.
Клетва. Хумор. Президент.

Инфраструктура. Тръба.
Газ. Печалба. Веселба.
Път. Обама. Интервю.
Слава. Блясък. Дежа вю.

Урни. Битка. Мат’риал.
Яне. Марешки. Парцал.
Лято. Избори. Сефте.
Бюлетина. Ром. Кюфте.


цитирай
4. vedroley - Дано разумът на българина постави в ...
24.02.2017 17:35
Дано разумът на българина постави в безглаголното ми стихотворение нужните глаголи! Благодаря ти, приятелю!

planinitenabulgaria написа:
То е валидно и за днес, само думата "лято" трябва да се замени с "пролет".
Ето го знаменитото стихо от 2013 г:

Безглаголно стихотворение на Ясен Ведрин: България в думи
Изпратено от editor на Вт., 03/05/2013 - 12:52

Злободневното стихотворение на Ясен Ведрин (псевдоним на поета Стефан Главчев) е безглаголно, но е достатъчно красноречиво за дереджето на страната ни. Повече за поета можете да прочетете в неговия сайт http://www-poetry/, а безглаголното му римуване е:

Вожд. Харизма. Път. Прогрес.
Банско. Писти. Интерес.
Дюни. Бонуси. Кумец.
Референдум. Ток. АЕЦ.

Колорадо. Аспен. Гаф.
Изявление. Масраф.
Ролекс. Линкълн. Кръст. Синод.
Литургия. Храм. Възход.

Дянков. Доходи. Числа.
Приходи. Бюджет. Тесла.
Босфор. TB. Листопад.
Рейтинг. Медии. Диктат.

Мечки. Рожен. Стадион.
Мач. Победа. Шампион.
Тигри. Футбол. Еърбъс.
Перник. Мъка. Земетръс.

Криза. Майчински. Позор.
Цаца. Избор. Прокурор.
Гаф. Принуда. Прецедент.
Клетва. Хумор. Президент.

Инфраструктура. Тръба.
Газ. Печалба. Веселба.
Път. Обама. Интервю.
Слава. Блясък. Дежа вю.

Урни. Битка. Мат’риал.
Яне. Марешки. Парцал.
Лято. Избори. Сефте.
Бюлетина. Ром. Кюфте.



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 882637
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2802
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031