Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2016 18:09 - НОВОГОДИШНО БЛАГОПОЖЕЛАНИЕ ЗА ТЕБ, ПРИЯТЕЛЮ!
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 4324 Коментари: 11 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не връзвай дните в брънки от верига!
Недей извръща поглед в минал ден!
Каквото имаш - нека ти достига,
дори да се усетиш ощетен.

Живей с Христос! И мислите ти нека
трептят далече, в бъдещите дни!
Дали за полет или за пътека -
на Него остави да прецени.

Отсечката в живота се скъсява
и нямат смисъл скръбните следи.
Събирай в опростителна забрава,
каквото преживял си отпреди.

Веригата - с усилие се влачи.
Товарът - до залитане тежи.
Обидата се пръква - да разплаче,
а злобата - във мрак да задържи.

Един Завет с едно сърце се тачи.
И нека ти е светло. Като в храм.
Посрещай с Господ всички неудачи
и Той дори в студа ще ти е Плам.

Че бъдното е прицел с лъч от вяра -
там Алфата в Омегата блести!
А миналото, скрито в календара,
с Небесна Милост Бог ще ти прости.

Ведролей


Тагове:   благопожелание,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kliomba - "Отсечката в живота се скъ...
31.12.2016 22:33
"Отсечката в живота се скъсява
и нямат смисъл скръбните следи.
Събирай в опростителна забрава,
каквото преживял си отпреди."

Здраве и живот през Новата година!
цитирай
2. osa - Мъдри послания!
01.01.2017 00:39
Честита, мирна и успешна Нова година!
С Бог в сърцата!
цитирай
3. rosiela - Бъди жив и здрав, таланте,
01.01.2017 09:39
семейството също. Много ме е крепял Бог, да знаеш, чудеса са ставали, защото аз не съм страхлив човек, журналист съм по страст, живея на ръба на бръснача, а по-честичко в младите години и когато Бог ми подаде светлина, на сън обикновено, зная , че съм на прав път, та не се движа, а летя до победния завършек. Аз съм била, Ведролей, журналист, писал рискови материали от млади години, но не пиша по тези теми, затова твоите стихотворни размисли за Бога, направо се сливат с моите, макар да ги изразяваш по друг начин. Виж, тази " опростителна забрава" никак не ми се удава. Прекали ли някой с мърсотиите, свършен е. Аз зло не правя, но много го прозирам. Страхотен творец си и ти желая много добро!
цитирай
4. planinitenabulgaria - Ако Апостол Павел беше поет,
01.01.2017 18:17
така би написал Писмата до приятелите си - римляни, коринтяни, галатяни, хефесяни, филипяни, колосяни, солуняни, евреите и най-близките си приятели Тимотей, Тит и Филемон.
В едно такова стихотворение всеки истински приятел на поезията Ви може да открие и частица от себе си...
Това стихотворение не само ме разтърси, но и размисли: БОГОВДЪХНОВЕНО ли е то или БОГОПОВЕЛЕНО. Аз го възприемам като Божие слово.
ЧНГ 2017 с подобно произведение, в което словото към Бога е отправено чрез музика:
https://www.youtube/watch?v=gn_PQf9Azjc
цитирай
5. vedroley - Благодаря за пожеланието! Здраве, ...
01.01.2017 18:44
Благодаря за пожеланието! Здраве, живот и успехи и на Вас през тази година!

kliomba написа:
"Отсечката в живота се скъсява
и нямат смисъл скръбните следи.
Събирай в опростителна забрава,
каквото преживял си отпреди."

Здраве и живот през Новата година!

цитирай
6. vedroley - Честита да бъде годината и за Вас! ...
01.01.2017 18:45
Честита да бъде годината и за Вас! Бог да Ви благослови!

osa написа:
Честита, мирна и успешна Нова година!
С Бог в сърцата!

цитирай
7. vedroley - Благодаря ти, Росице! Следвай п...
01.01.2017 18:48
Благодаря ти, Росице! Следвай призванието си и се уповавай на Всевишния! В Неговите съдби за Верните и Истинските думата "загуба" не съществува! Бог да те благослови за стоплящите ме слова!

rosiela написа:
семейството също. Много ме е крепял Бог, да знаеш, чудеса са ставали, защото аз не съм страхлив човек, журналист съм по страст, живея на ръба на бръснача, а по-честичко в младите години и когато Бог ми подаде светлина, на сън обикновено, зная , че съм на прав път, та не се движа, а летя до победния завършек. Аз съм била, Ведролей, журналист, писал рискови материали от млади години, но не пиша по тези теми, затова твоите стихотворни размисли за Бога, направо се сливат с моите, макар да ги изразяваш по друг начин. Виж, тази " опростителна забрава" никак не ми се удава. Прекали ли някой с мърсотиите, свършен е. Аз зло не правя, но много го прозирам. Страхотен творец си и ти желая много добро!

цитирай
8. vedroley - На моя приятел - планинар, естест и ...
01.01.2017 18:52
На моя приятел - планинар, естест и музиковед! Бог да пълни душата ти с възторг и красота, защото веднъж вече те е дарил със сетива да ги откриваш! Честита да бъде годината за теб и твоя дом! И колкото Добро посееш - стократно повече Добро да пожънеш!

planinitenabulgaria написа:
така би написал Писмата до приятелите си - римляни, коринтяни, галатяни, хефесяни, филипяни, колосяни, солуняни, евреите и най-близките си приятели Тимотей, Тит и Филемон.
В едно такова стихотворение всеки истински приятел на поезията Ви може да открие и частица от себе си...
Това стихотворение не само ме разтърси, но и размисли: БОГОВДЪХНОВЕНО ли е то или БОГОПОВЕЛЕНО. Аз го възприемам като Божие слово.
ЧНГ 2017 с подобно произведение, в което словото към Бога е отправено чрез музика:
https://www/watch?v=gn_PQf9Azjc

цитирай
9. krumbelosvet - Ч Н Г 2017 !!!
02.01.2017 06:56
И - с нами Бог.
цитирай
10. planinitenabulgaria - Един пример за премъдрост от ХХІ век:
03.01.2017 00:19

" Отсечката в живота се скъсява,
и нямат смисъл скръбните следи.
Събирай в опростителна забрава,
каквото преживял си отпреди."

Колкото по напреднал си по отсечката в живота, толкоз по-силно тази премъдрост отеква в теб. Не може един такъв куплет да не те размисли какво да направиш, за да изминеш остатъка от отсечката /си/ в живота по най-достойния според даденостите ти начин...
Това е ролята на истинската поезия - да достигне до сърцата на хората, да ги научи да различават доброто от злото, да ги направи по-съвършени като хора, имащи цел в живота.
цитирай
11. vedroley - Благодаря ти, Коста! Господ да ни ...
05.01.2017 19:55
Благодаря ти, Коста! Господ да ни напътства и утвърждава по пътя!

planinitenabulgaria написа:

" Отсечката в живота се скъсява,
и нямат смисъл скръбните следи.
Събирай в опростителна забрава,
каквото преживял си отпреди."

Колкото по напреднал си по отсечката в живота, толкоз по-силно тази премъдрост отеква в теб. Не може един такъв куплет да не те размисли какво да направиш, за да изминеш остатъка от отсечката /си/ в живота по най-достойния според даденостите ти начин...
Това е ролята на истинската поезия - да достигне до сърцата на хората, да ги научи да различават доброто от злото, да ги направи по-съвършени като хора, имащи цел в живота.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 888034
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930