Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2013 18:52 - МОЛИТВАТА НА ЕДНОРЪКИЯ
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 263 Коментари: 0 Гласове:
0



О, Господи! С десница ме дари!
С една ръка е трудно да живея.
Тя стига за просия на пари,
но не и за утеха след злодея.

От Силата Си мъничко ми дай!
Една тояжка само... Да не падна!
Дори да виждам тъжния си край -
аз няма и трохичка да открадна.

В живота са мнозина с две ръце.
Едни в юмруци стягат ги корави.
А други си ги топлят, без сърце,
щом трябва нейде милост да избави.

Но другояче, Боже, би могло...
С ръцете всеки Твоя Дух да тачи.
Обръгна ми душицата от зло
и все от недоимък ми се плаче.

Къде съм тръгнал аз, с една ръка,
щом даже с две душата потъмнява?
И мога ли докрай да изрека
горчилката, що в мен се утаява?

Дори с десница днес да ме дариш -
не ще ли чер пирон да я пробие?
Нали и Ти в Разпятие кървиш,
щом дух Доброто иска да убие?

Крепи ме! Още малко! Ден за ден!
И нека еднорък да си остана.
На този свят - себичен и влуден -
да бъда сам дълбоката Ти рана.

Че свил ръка - и просякът, уви,
изплаква в Теб съдбата си безръка.
А мъката остава да кърви -
онази, нечовешката ни мъка...

Ведролей



Тагове:   просяк,   еднорък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 890179
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930