Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2013 10:26 - РАЗБИТО СЪРЦЕ
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 976 Коментари: 6 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сърцето ми разбито е. Посърна.
Разпалвах огън. В пламъци горях.
Но времето назад не ще се върне,
а своя път отдавна го избрах.

Не исках да слугувам на къртици,
доволни в изобилната си пръст.
Друг беше вдъхновеният ми прицел
и друга - неизречената мъст.

Най-страшни са веригите на роба,
които той привижда като храм
и пълни си сърдечната утроба
с ракия, вино, хлебец и салам.

С псувни и кеф живота си нарежда
и щрака с пръсти в чалга и кючек.
Каква ти тук възвишена надежда?
Каква ти светла песен за човек?

Отпускам вече жили уморени.
Сърцето ми ранено е. Кърви.
Заспал е днес народът възродени
и в тъмното си минало върви.

Опъва му юздата. Пак го яха
нахъсания с его господар.
А думите ми, гдето се посяха,
са пепел от несбъднатата жар.

Сърцето ми разбито е. Посърна.
Изпих горчива кана със пелин.
Дано при Бога скоро да се върна,
че в мъката усещам се самин...
Амин!

Ведролей



Тагове:   сърце,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Не си съвсем сам в мъката си, Великий Поете!
13.05.2013 11:33
Но вероятно разликата е голяма - при поетите тя е с много по-голяма ампритуда отколкото при хората. Хората и поетите обаче са много силно свързани и мъката на поетите утешава в някаква степен хората, зарежда ги със сили и вяра, че животът ще стане по-справедлив, по-възвишен. Защото написаното от поетите не идва само от тях...
цитирай
2. lesovski - Само с едно съм на едно мнение с Коритаров
13.05.2013 11:55
Наистина българският народ е разделен на две от огромна цивилизационна пропаст.Много лесно се подава на манипулации. Кукловодите така умело се възползват от изтърканото, но от хилядолетия работещо правило за разделянето и владеенето, а при нашия народ е още по- лесно, защото всеки си мисли, че разбира от всичко и винаги е готов да се кандидатира за войвода!!!И още по- голяма ще става пропастта- други етноси ще ни изхвърлят от политиката и ще ни налагат правилата, но да му мислят децата и внуците- тежко им...
цитирай
3. nicodima - Изобщо не си сам!
13.05.2013 18:34
Но както казва Коста, всеки изразява мъката по различен начин - един пише, друг - хваща гората : ))...
Опростачи се народа, но това не е само в България - на Запад избират до дупка леви правителства - за да лапат мнозинството от лентяите заработеното от работещите и заможните...
Поздрави за въздействащото слово!
цитирай
4. nicodima - Позволи ми да ти изпратя нещо... Има го в блогрола ми...
13.05.2013 20:58
http://nicodima.blog.bg/drugi/2009/10/25/oshte-edin-tekst-za-razmisyl.422405

Публикувала съм го преди повече от 3 години...
цитирай
5. haralanov - Това е днешна България приятелю...
13.05.2013 21:06
Това е днешна България приятелю!
Мнозинство от хора пълнещи духовната си утроба с ,, ракия, вино, хлебец и салам."
Жалко наистина...
цитирай
6. vedroley - ***
17.05.2013 03:24
Благодаря ви, приятели!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 886967
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930