Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2013 03:37 - ПОТЪВАЙ ВДЪН ЗЕМЯ!
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 821 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
С лукавия не сядам на комар.
Не смятайте, че отказът е право.
Търкулне ли се властният му зар -
мнозина дърпа и обвързва здраво.

А после - като кукла на конци
плененият сърцето си обрича.
Да бъде жив мъртвец сред мъртъвци
и някак си смъртта да му прилича.

Не бих попитал Гьоте за това -
как точно Мефистофел съблазнява,
но стига ми, че моята глава
венец от тръни не смени за слава.

Че няма даже за едничък миг
да шепна зов сред демоничен хаос.
И в ноктите на древния циник
не ще да бъда ученият Фауст.

Защо ли? Ами аз си падам прост
и дивно ме владее простотата.
Абсента на лукавия си гост
не бих отпил за никаква заплата.

Той в пръстите си договор държи,
но без печат от капка Кръв Христова...
"...Поглъщай с тръпка моите лъжи!
И устните облизвай от отрова!

Аз мога този свят да ти даря.
Да стана твоят ореол, енигма.
Бъди ми гвоздей! С тебе да горя
във дупките на Божията стигма..."

Не, дяволе! Проклетият ти зар
не искам за съдба и лудост сляпа.
Превърнал си света на бит-пазар
и гнусният в сергията ти зяпа.

Дори да си на властниците цар,
в харизмата от подлост и измама -
със тебе аз не сядам на комар!
Потъвай вдън земя, и да те няма!

Ведролей



Тагове:   дявол,   зар,   комар,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lesovski - Дано
20.02.2013 09:49
Съблазните са много, а силният е този който им устои! Народът тачи и помни, с почит и уважение, само този който не го е предал. Боже, спаси България!
цитирай
2. planinitenabulgaria - Тези мисли като че не са на човек,
20.02.2013 11:20
а идват някъде отгоре, откъдето всичко се вижда и преценява...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 882797
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2802
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031